Με αργά αλλά σταθερά βήματα συνεχίζει την ενίσχυση του ρόστερ του ο Διαγόρας Βατίου, αφού ανακοίνωσε την τέταρτη φετινή του μεταγραφή.
Οι «κυανέρυθροι» συμφώνησαν με τον Βασίλη Φασσάκη. Ο 21χρονος αμυντικός έδωσε τα χέρια με τη διοίκηση των Βατενών και προστέθηκε στους Σταύρο Γιαννακόπουλο (Νίκη Ρόδου), Λευτέρη Δράκο (Φοίβος) και Αργύρη Γεωργαλλή (ΓΑΣ Αναγέννηση/Ιάλυσος) που ήδη θεωρούνται μέλη του σωματείου.
Πάντως στον σύλλογο της Νότιας Ρόδου αφήνουν ένα «παραθυράκι» ανοιχτό, ο Φασσάκης να μην αγωνιστεί στην ομάδα τους φέτος, στην περίπτωση που γίνει επαγγελματίας στον Διαγόρα.
Ο 21χρονος ποδοσφαιριστής πάντως τα τελευταία χρόνια με εξαίρεση δύο περιόδους που φορούσε τη φανέλα του Διγενή, αγωνιζόταν μονίμως στον Διαγόρα.
Αρχικά στους ερασιτέχνες, από τους οποίους ξεκίνησε και τις δύο τελευταίες περιόδους στους Νέους του Διαγόρα που συμμετείχαν στο πρωτάθλημα της Β Εθνικής.