Για το περιφερειακό πρόγραμμα του κόμματος, ορίστηκε ο κ. Μάνος Κόνσολας, με απόφαση της Νέας Δημοκρατίας.
Συντονιστής Νοτίου Αιγαίου για το περιφερειακό πρόγραμμα του κόμματος, ορίστηκε ο κ. Μάνος Κόνσολας, με απόφαση της Νέας Δημοκρατίας.
Ο διορισμός έγινε στο πλαίσιο του συγκεκριμένου πλαισίου διάρθρωσης της Κεντρικής Διοίκησης του κόμματος και του συγκεκριμένου σχεδίου δράσης της γραμματείας προγράμματος.
Σε δήλωσή του, για το διορισμό του κ. Κόνσολα ο πρόεδρος της ΝΟΔΕ Δωδεκανήσου κ. Τάκης Μιχαήλου αναφέρει τα εξής: "Η επιλογή του προέδρου μας Α. Σαμαρά και του γραμματέα Προγράμματος Ε. Στυλιανίδη να ορίσουν Δωδεκανήσιο συντονιστή για το Περιφερειακό πρόγραμμα Ν. Αιγαίου της Νέας Δημοκρατίας, σηματοδοτεί πολλά.
Δεν αποτελεί μόνο τιμή για τον Μάνο Κόνσολα αλλά και για τα Δωδεκάνησα. Η Νέα Δημοκρατία βγαίνει μπροστά είναι έτοιμη να καταθέσει μία εναλλακτική πρόταση διακυβέρνησης. Να δώσει ελπίδα και προοπτική σε όλους τους Έλληνες. Το πρόγραμμα που θα καταθέσουμε στους πολίτες μάς δεσμεύει όλους αφού το πολιτικό σύστημα δοκιμάζεται και απαξιώνεται καθημερινά.
Η Νέα Δημοκρατία γνωρίζει ότι κάθε Περιφέρεια της χώρας έχει τις δικές της ιδιαιτερότητες, ιδιαίτερα οι νησιωτικές περιοχές και αποτελεί ριζοσπαστική καινοτομία η εκπόνηση κυβερνητικού προγράμματος με οριζόντιες δράσεις για κάθε Περιφέρεια.
Σε αυτή την προσπάθεια πρέπει να συμβάλλουμε όλοι με προτάσεις και ιδέες, να κρατήσουμε ζωντανή την ελπίδα για την Ελλάδα της αξιοπρέπειας και της προόδου.
Για το Νότιο Αιγαίο της Ανάπτυξης και της προοπτικής".
Βιογραφικό του Μάνου Κόνσολα
Είναι Επίκουρος Καθηγητής στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Διαθέτει πολύτιμη εμπειρία στην εκπαίδευση, ενώ έχει αναπτύξει αξιόλογη διδακτική, διοικητική, ερευνητική και συγγραφική δράση στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Είναι επιστημονικός συνεργάτης σε ινστιτούτα και κρατικά ιδρύματα και μέλος σε διεθνείς επιστημονικές και εκπαιδευτικές ενώσεις.
Έχει διατελέσει μέλος σε αιρετά συμβούλια εκπαιδευτικών, αντιπρόσωπος του συλλόγου εκπαιδευτικών Δωδεκανήσου στη Δ.Ο.Ε., εκπρόσωπος της Δ.Ο.Ε. στην Α.Δ.Ε.Δ.Υ., εκλεγμένο μέλος αλλά και αντιπρόεδρος της Ελεγκτικής Επιτροπής της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. Σήμερα, είναι Α΄ αντιπρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου του Περιφερειακού Κέντρου Επαγγελματικής Κατάρτισης του Ινστιτούτου Εργασίας Γ.Σ.Ε.Ε - Α.Δ.Ε.Δ.Υ. Νοτίου Αιγαίου.
Εξελέγη Δημοτικός Σύμβουλος του Δήμου Ροδίων για την τετραετία 2007 2010 και πρόεδρος Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Ροδίων για τις διετίες 2007-2009 και 2009-2010. Από το 2007 μέχρι σήμερα είναι πρόεδρος της επιτροπής διασύνδεσης Τριτοβάθμιων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων με τον Δήμο Ροδίων και με άλλους οργανισμούς τοπικής αυτοδιοίκησης.
Έχει διατελέσει γραμματέας ενημέρωσης, συντονιστής κύκλου πολιτικής δράσης μορφωτικών υποθέσεων και γραμματέας της ΕΚΟ εκπαιδευτικών της ΝΟΔΕ Δωδεκανήσου. Συμμετείχε ως εκλεγμένος αντιπρόσωπος της περιφερειακής οργάνωσης της Νέας Δημοκρατίας σε τακτικά συνέδρια του κόμματος.
Σήμερα είναι μέλος της Νομαρχιακής Συνέλευσης και της επιτροπής τύπου και επικοινωνίας της ΝΟΔΕ Δωδεκανήσου της Νέας Δημοκρατίας. Είναι μέλος του τομέα προγράμματος για την νησιωτική πολιτική και συντονιστής για την επεξεργασία του περιφερειακού προγράμματος Νοτίου Αιγαίου της Νέας Δημοκρατίας.
Κ. Χατζηδάκης: Η Νέα Δημοκρατία συνδυάζει το αίτημα της σταθερότητας με την εθνική ανανέωση
Κυρ. Μητσοτάκης: Η Ελλάδα θωρακίζεται απέναντι στις κυβερνοαπειλές
Ράπισμα του Βασίλη Α. Υψηλάντη κατά των μεθοδεύσεων της Τουρκίας για τη «Γαλάζια Πατρίδα» και την Κύπρο στο Συμβούλιο της Ευρώπης
Μ. Κόνσολας: «Χρηματοδοτικό πρόγραμμα για την ανανέωση του στόλου της ακτοπλοΐας και τη μείωση του λειτουργικού κόστος των πλοίων για να υπάρχουν προσιτές τιμές στα εισιτήρια»
Ανάσα για τα δάνεια του νόμου Κατσέλη: Αναδρομική ελάφρυνση και καθολική εφαρμογή της απόφασης του Αρείου Πάγου με νομοθετική ρύθμιση
Β. Κικίλιας: «Έχουμε έναν πραγματικό αντίπαλο: τα προβλήματα της ελληνικής κοινωνίας»
Χουρδάκης: Στη Βουλή οι καταγγελίες για τουρκικά αλιευτικά σε ελληνικά χωρικά ύδατα
Θετική η υπουργός Παιδείας στην πρόταση του Μάνου Κόνσολα για τη διάθεση στα Δωδεκάνησα νέων λεωφορείων για τους μαθητές και τις μαθήτριες των Ειδικών Σχολείων