Ιάλυσος: Το «διαζύγιο» και επίσημα

Ιάλυσος: Το «διαζύγιο» και επίσημα

Ιάλυσος: Το «διαζύγιο» και επίσημα

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 629 ΦΟΡΕΣ

Τη λύση της συνεργασίας με τους τρεις αλλοδαπούς παίκτες και επίσημα ανακοίνωσε η διοίκηση του Ιάλυσου. Πρόκειται για τους Ομπίνα, Λαμίν και Μισέλ, οι οποίοι δεν θα αγωνιστούν με τη φανέλα της ομάδας του νησιού μας.

Αναλυτικά, η σχετική λιτή ανακοίνωση που εξέδωσαν χθες οι «ερυθροκίτρινοι» αναφέρει τα ακόλουθα:
«Η διοίκηση του ΓΑΣ Ιάλυσος ανακοινώνει τη λύση της συνεργασίας της με τους ποδοσφαιριστές Obina Jοhnson Iloka, Lamin Bunja Jawneh και Micheel Angelo Quintanilha Pinheiro. Τους ευχαριστούμε για την προσφορά τους στο σύλλογο και τους ευχόμαστε καλή συνέχεια!»

Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τρεις παίκτες, πλέον μπορούν να συνεχίσουν την καριέρα τους μόνο στη Νίκη Βόλου και στην Καλαμάτα, τις δυο ομάδες δηλαδή που έχουν πάρει παράταση για τις μετεγγραφές τους μιας και την τελευταία στιγμή μπήκαν στο πρωτάθλημα της Football League.

Αν κάτι τέτοιο δεν γίνει θα πρέπει να φύγουν εκτός Ελλάδας γιατί για να πάρουν άδεια παραμονής θα πρέπει να αποδείξουν ότι εργάζονται επαγγελματικά στη χώρα μας.

Διαβάστε ακόμη

Μπάσκετ: Πρωταθλήτρια Δωδεκανήσου στις Παγκορασίδες η ΑΕ Δικαίου

Η Χάλκη πρωταθλήτρια στην Κ14 της ΕΠΣΔ!

Χώρισαν οι …δρόμοι του Δημήτρη Γκάιδα και του ΑΕΡΑ

Κορυφαία η Λορένα Χατζηλέλεκα που εντυπωσίασε στο Πανελλήνιο στίβου Κ18!

Ο Αλέξανδρος Καραγιάννης, ξανά με τον Απόλλωνα Καλυθιών στη Γ’ Εθνική

Ο Βαγγέλης Χατζηαντωνίου νέος γυμναστής στον Απόλλωνα Καλυθιών

Τέσσερα ταλέντα του Ιάλυσου στο Σεραφίδειο και την 3η φάση των δοκιμαστικών της ΑΕΚ!

Επένδυση στην ανάπτυξη με τον Θωμά Μετουλάρι ο Απόλλων Καλυθιών