Και νέο περιστατικό πρόκλησης φθορών σε σταθμευμένα αυτοκίνητα σημειώθηκε χθες τα ξημερώματα, αυτή τη φορά στην οδό Παρθενόπης. Σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά, πρόκειται για τουλάχιστον τρία αυτοκίνητα τα οποία τα βρήκαν οι ιδιοκτήτες τους χθες το πρωί με σπασμένα τα παρμπρίζ από άγνωστους δράστες.
Το περιστατικό καταγγέλθηκε στην αστυνομία η οποία και διενεργεί τη σχετική προανάκριση. Πάντως αξίζει να υπενθυμιστεί πως πριν μερικές μέρες ανάλογες φθορές προκλήθηκαν από άγνωστους δράστες σε οχτώ σταθμευμένα αυτοκίνητα στην Παλιά Πόλη.
Το περιστατικό είχε σημειωθεί τα ξημερώματα της 24ης Μαΐου και έτσι το πρωί όταν οι ιδιοκτήτες πήγαν να πάρουν τα οχήματα τους βρέθηκαν μπροστά σε μία δυσάρεστη έκπληξη. Οι θρασύτατοι και άγνωστοι δράστες είχαν προκαλέσει ζημιές αρκετών εκατοντάδων ευρώ σπάζοντας παμπρίζ αλλά και αφαιρώντας ακόμη και καθρέφτες αυτοκινήτων.
Συγκεκριμένα τα αυτοκίνητα ήταν σταθμευμένα από την πύλη του Αγίου Αθανασίου (στην περιοχή του Σαν Φραγκίσκο) έως και την οδό Ορφέως σε σημείο τέτοιο ώστε να μην εμποδίζεται η διέλευση των άλλων οχημάτων.
Οι άγνωστοι δράστες περίπου στις 2 τα ξημερώματα χθες προφανώς χρησιμοποιώντας λοστό έσπασαν τα τζάμια των οχημάτων είτε στο μπροστινό είτε στο πίσω μέρος ενώ σε ορισμένα άλλα αφαίρεσαν μέχρι και τον καθρέφτη του οδηγού. Και αυτό το περιστατικό έχει καταγγελθεί στην αστυνομία.